مقالات

خرید مبلمان کلاسیک از فروشگاه آرتان مبل

مبلمان کلاسیک را بیشتر بشناسیدممکن است شما نیز تا به حال بارها نام مبلمان کلاسیک را شنیده باشید، اما از تفاوت آن با دیگر انواع مبل آگاهی نداشته باشید. در هنگام خرید مبلمان کلاسیک مهمتر از هر امری، آشنایی داشتن با این نوع مبل است. باید بدانید که مبلمان کلاسیک که به آنها مبلمان نیمه استیل نیز می‌ گویند، مبل هایی هستند که تا حدودی به مبل‌ های استیل یا برخی صندلی‌ های سلطنتی شباهت دارند. طراحی و ساخت این نوع مبلمان به گونه‌ ای است که نسبت به مبلمان سلطنتی راحتی بیشتری دارند. جهت درک بیشتر کلمه مبلمان کلاسیک باید ابتدا معنای واژه کلاسیک را بدانید.در واقع کلاسیک صفتی است که مبتنی بر ایجاد برخی اثرهای هنری بر پایه اصول و قواعدی خاص می‌ باشد. به همین دلیل هم می‌ توان مبلمان کلاسیک را نوعی اثر هنری دانست. چرا که پایبند به اصالت و سنت‌ های قدیمی هستند؛ اما با نیازهای امروزی نیز هماهنگ شده‌ اند. این مدل مبلمان که دارای طرح‌ های اصیل هستند، لازمه راحتی برای زندگی‌ های مدرن امروزی را هم دارا می‌ باشند. به همین دلیل هم بسیاری از افراد با خرید مبلمان کلاسیک، دکوری لاکچری و لوکس را در منزل خود ایجاد می‌ کنند.
ویژگی‌ های مبل کلاسیکاگر شما جزء افرادی هستید که قصد خرید مبلمان کلاسیک را دارید، در وهله اول باید با خصوصیات این مبل آشنا شوید. مبلمان کلاسیک از دسته ی مبلمان های حجیم هستند؛ این بدان معناست که فضای بیشتری را در خانه برای چیدمان اشغال می‌ کنند. مبلمان کلاسیک اغلب دارای رنگ‌ های خنثی هستند. رنگ‌ های طوسی، طلایی یا کرم جزء رنگ‌ هایی می باشند که در مبلمان کلاسیک بیشتر به چشم می‌ خورند. در تولید مبل کلاسیک، بیشتر از چوب‌ های راش و گردو استفاده می‌ شود که این چوب‌ ها، اغلب به رنگ‌ های مشکی، سفید و قهوه‌ ای هستند. جزئیات در مبلمان کلاسیک بسیار زیاد است. مبلمان کلاسیک دارای طرح‌ های پیچیده از منبت کاری می باشند که گاهی این منبت کاری‌ ها بر روی تاج آنها، پایه مبلمان یا دسته‌ ها نیز به کار برده می‌ شود. در واقع اصلی‌ ترین تفاوت مبل کلاسیک با مبلمان استیل، میزان منبت کاری بر روی آنها است.
جدیدترین مدل مبل کلاسیک نکات مهم قبل از خرید مبلمان کلاسیکقبل از خرید مبلمان کلاسیک، توجه به برخی فاکتورهای اصلی موجب می‌ شود تا خرید این مبلمان از نوع با کیفیت انجام گیرد. نتیجه خرید مبلمان کلاسیک مرغوب، به وجود آوردن دکوراسیونی خاص با جلوه ای لاکچری در منزل است. برخی از این فاکتورها عبارتند از:نوع چوباز مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید مبلمان کلاسیک، حتماً باید به آن توجه ویژه نمایید چوب به کار رفته در تولید آنها است. نوع چوبی که برای تولید این مبلمان به کار برده می‌ شود، باید بسیار مرغوب باشد. زیرا مرغوبیت چوب، تضمین کننده زیبایی و ماندگاری مبل است. در واقع کیفیت چوب ارتباط مستقیمی با ماندگاری و عمر مبلمان دارد. بهترین چوب‌ هایی که به منظور ساخت مبلمان کلاسیک مورد استفاده قرار می‌ گیرند چوب‌ های درخت بلوط، راش و گردو هستند.کلاف مبلمان کلاسیککلاف مبل هم از موارد دیگری است که در زمان خرید مبلمان کلاسیک باید به آن توجه کنید. برای بررسی کیفیت کلاف مبلمان و اطمینان حاصل نمودن از استحکام آن، می‌ توانید بر روی آنها بنشینید. کلاف‌ های مستحکم و تراز هیچگونه صدایی ندارند؛ اما کلاف‌ های بی‌ کیفیت که مرغوب نیستند صدای غژغژ مانندی ایجاد می‌ کنند.طراحی و منبت کاری مبل کلاسیکبا توجه به اینکه مبلمان کلاسیک ترکیبی از مبلمان استیل و مدرن هستند، توجه به مقدار منبت کاری آنها در زمان خرید مبلمان کلاسیک مهم است. در مبلمان استیل، منبت کاری بر روی تاج و بدنه بیشتر است؛ اما در مبلمان کلاسیک کمتر می‌ باشد. همچنین منبت کاری‌ های مبلمان کلاسیک، بسیار ظریف است. ظریف بودن منبت کاری‌ ها موجب می‌ شود تا ظاهر مبل کلاسیک، بسیار زیباتر و شکیل‌ تر از مبل استیل گردد.نوع اسفنجمورد دیگری که در هنگام خرید مبلمان کلاسیک باید آن را مد نظر قرار دهید، نوع فوم و اسفنج است. باید بدانید که برای ساخت مبلمان کلاسیک از فوم سرد یا اسفنج‌ های ۳۰ کیلویی استفاده می‌ شود. زیرا فوم سرد یا اسفنج‌ های سنگین، دوام بیشتری به نسبت دیگر انواع فوم دارند و سریع تغییر شکل نمی‌ دهند.پارچه مبلمان کلاسیکدر زمان خرید مبلمان کلاسیک، توجه به پارچه مبلمان نیز حائز اهمیت است. در جنس، شکل، طرح و رنگ پارچه‌ های مبلمان کلاسیک گوناگونی بسیاری وجود دارد. انتخاب طرح یا رنگ پارچه مبلمان کلاسیک کاملاً به سلیقه شخصی افراد، فضای دکوراسیون و رنگ دیوارها بستگی دارد. اما در حالت کلی بهترین انتخاب برای پارچه این نوع مبلمان، پارچه‌ هایی از جنس مخمل هستند. این نوع پارچه‌ ها ظاهری فاخر داشته و در فضای مورد نظر تغییرات لوکس و خاصی را ایجاد می‌ کنند.
انواع مبلمان کلاسیک
بهترین قیمت مبلمان کلاسیکلازم است عنوان شود که مبلمان کلاسیک در بازار قیمت‌ های متفاوتی دارند و این اختلاف قیمت چند دلیل مهم دارد. مهمترین دلیل اختلاف قیمت این مبلمان، نوع متریال به کار رفته در تولید مبل کلاسیک است. زمانی که در تولید مبل کلاسیک از بهترین چوب‌ ها و فوم سرد استفاده شود، قطعاً قیمت آن به نسبت مبلمانی که با استفاده از چوب‌ های نامرغوب تولید می‌ شوند بیشتر خواهد بود. البته نوع پارچه مبلمان کلاسیک هم در اختلاف قیمت آن، تاثیر مستقیم می‌ گذارد. میزان منبت کاری‌ ها و ظرافت آنها نیز، از دیگر مواردی است که می‌ تواند سبب تغییر قیمت مبلمان کلاسیک گردد.
بهترین قیمت مبلمان کلاسیک
امروزه اصلی‌ ترین دغدغه خریداران در زمان خرید مبلمان کلاسیک، قیمت آنها است. بیشتر افراد ترجیح می‌ دهند خرید خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت داشته باشند. ما برای خرید مستقیم مبل کلاسیک، به شما مجموعه آرتان مبل را پیشنهاد می‌ دهیم. زیرا با خرید از این مجموعه، می‌ توانید خرید بدون واسطه داشته باشید. تنوع در انواع مبلمان کلاسیک، در این مجموعه بسیار زیاد است؛ بنابراین شما می‌ توانید مطابق با سلیقه خود مبل مورد نظرتان را از لحاظ جنس، ابعاد و رنگ انتخاب نمایید. در فروشگاه آرتان مبل، انواع مبلمان کلاسیک با تضمین کیفیت و با بهترین قیمت به مشتریان عرضه می‌ شوند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *